دوره سئو برای Dummies - دوره آموزش سئو

Wiki Article

ثبت بک لینک منظورتون چیه؟ این آمار رو از کجا بررسی میکنید؟

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه مورد نظر در بازه زمانی خاص می باشد که این کار غیر اصولی و کاملا اشتباه بوده

چرا گاهی رنک الکسا برای رنک ایران بالا میره اما رنک جهانی میاد پایین و بهتر میشه؟

در مقابل تلاش برای استفاده از ضعف موتورهای جستجو و استفاده از تکنیک‌هایی برای فریب آنها را با نام سئو کلاه سیاه می‌شناسیم. در این روش‌ها معمولات کمترین ارزش و توجه به رضایت کاربر و کیفیت محتوا می‌شود.

سئو تکنیکال یعنی برسی ساختار فنی سایت برای درک بهتر موتورهای جستجو ، این بخش از سئو به محتوا ارتباطی نداشته و بیشتر به زیر ساخت های سایت اهمیت

و در کسری از ثانیه هزاران نتیجه از وبسایت های مختلف برای شما به نمایش در می آید

اگر بخواهیم تعریف ساده تری از سئو بیان کنیم باید بگوییم که سئو در واقع مجموعه ای از اقدامات است که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا آن وب سایت بتواند در لیست نتایج موتورهای جستجو دیده شده و در نهایت بتواند به رتبه های بالای این لیست برسد.

فعالیت‌هایی که در بیرون از سایت ما رخ می‌دهند ولی مستقیما بر جایگاه و رتبه ما تاثیر خواهند داشت.

این پیشرفت نسبتا سریع باعث شد که سئو به یک مهارت فنی و تخصصی تبدیل شود. کسی که قصد بهینه سازی یک وب سایت را دارد باید قبل از هرچیز با مفهوم سئو آشنا شود.

شما به نگرش جدیدی از سئو می رسید و شیوه های صحیح سئو داخلی را یاد می گیرید. مهارت تحقیق عبارت کلیدی، انواع عبارت ها، استراتژی انتخاب عبارت ها در ابتدای مسیر و در حین مسیر سئو سایت، تجزیه و تحلیل رقبا و پیشی گرفتن از آنها، هدف جستجو عبارات کلیدی و... را در این شهر کامل یاد میگیرید.

سلام. سایت من فروشگاهی هست. وردپرس. برای یلدا یه سری محصول داشتیم که براشون یه دسته بندی جدید درست کرده بودم. این جور موقع ها که اون صفحه دیگه کاربردی نداره، بهتره به حال خودش باشه، یا ریدایرکت کنیم یا نوایندکس مثلا ؟ پیرو این داستان که هرچه تعداد صفحات ایندکس شدمون کمتر باشه زمانی که گوگل بهمون اختصاص میده رو بهتر میتونیم استفاده کنیم.

به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قایل شویم.

زیرا موتورهای جستجو دائما در حال ارتقا الگوریتم ها خود هستند تا بتوانند نتایج واقعی تر را به کاربران نمایش دهند.

در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.
خیلی چیزارو چک کردم . حتی دو کلاس بک لینک شما هم شرکت کردم. تقریبا همه مطالب سایت رئ هم خوندم و دونه دونه اجرا کردم

یکی از انواع عملیات سئو، سئو کلاه سفید است. در این روش شما محتوای سایت خود را با روشی کاملاً مطابق با قوانین گوگل بهینه می‌کنید. به این صورت که به طور مداوم تولید محتوای سایت خود را انجام می‌دهید و در سایت خود انتشار می‌دهید. برای این کار لازم است با قوانین تولید محتوای سایت به طور کامل آشنا باشید.

از پنل گوگل وبمستر شما میتوانید انتقال سایت و تغییر دامنه را اطلاع دهید به شرطی که مالکیت هر دو دامنه را حفظ کنید.

سایت من در گوگل معرفی شده ولی نمیدونم چرا در قسمت سرچ تصاویر گوگل عکسهای سایت من نمیاد. آدرس سایت ***

هزاران فاکتور مختلف برای رتبه بندی نتایج توسط موتور های جستجو در نظر گرفته می شوند و اینکه چگونه این فاکتورها بر روی نتایج تجزیه و تحلیل می شود و درنهایت

علاوه بر این در دوره ای فرد یا مجموعه ای قصد داشته تا با لینک سازی مخرب سئو سایت وبسیما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر بخواهیم تعریف ساده تری از سئو بیان کنیم باید بگوییم که سئو در واقع مجموعه ای از اقدامات است که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا آن وب سایت بتواند در لیست نتایج موتورهای جستجو دیده شده و در نهایت بتواند به رتبه های بالای این لیست برسد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ولی فقط وقتی بصورت انگلیسی سرچ میکنم گوگل میشناسه. اما هنوز وقتی بصورت فارسی اسم سایت رو سرچ میکنم برام نمیاره.مشکلش چیه؟ اگه راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم

ارزشی که سایت شما در حال حاضر کسب کرده است براساس آدرس هایی بوده که تا الان در دسترس بوده اند.

پیشنهاد میکنم مقاله ثبت دامنه اصلی سایت را مطالعه کنید.

اگر در مرحله آموزش سئو سایت به روش‌های ساده و ابتدایی هستید به هیچ وجه از این روش استفاده نکنید.

طراحی سایت زیبا و قدرتمند، نقطه شروع مناسبی یک کسب و کار اینترنتی است ولی تضمینی برای موفقیت نیست!

یکی از سایت هایی که برای مشتری طراحی کردم اصلا تو گوگل ایندکس نشده. میتونید راهنمایی کنید که علت رو تشخیص بدم؟ از زمان طراحی سایت هم زیاد گذشته وسایت های دیگه ای که همزمان یا دیرتر از این سایت طراحی کردم ایندکس شدن. دوره جامع آموزش SEO

Report this wiki page